streda 26. júna 2013

Macarons torta

Dizajn tejto tortičky som objavila už dávnejšie na Instagrame a hneď som vedela, že ju musím skúsiť. Na prvý pohľad ma zaujala tým, že je úplne odlišná, žiadny fondán, uhladený krém ani nič podobné a hlavne , že sú na nej moje milované macarons a obrovská mašľa bola už len bonus :). 

Konkrétne túto som si upiekla na svoje vlastné promócie a zožala veľký úspech, zaujme už samotným výzorom a keď sa ten dotvorí ľahučkým cestom, plnkou a jemnými makarónkami .... nieje o čom. Zmizla hneď prvá, aj keď som čakala, že doma ju budene dojedať ešte dva dni. 

Určite bola jednou z najnáročnejších, aké som piekla, pretože nestačí leb spraviť tortu, treba aj upiecť macarons (ja som si samozrejme vymyslela 4 farby lebo inak by to nebolo ono), vymodelovať mašľu a ešte celú tortu aj oružičkovať. Keďže mi nejako nevychádzal čas, piekla som túto tortu a ešte dve ďalšie v jeden deň, ledva som sa večer dotackala do postele. Ale myslím si, že výsledok stál zato, aj keď som sa s ňou natrápila. 

Rez torty bohužiaľ nemám odfotený, nestihla som :)) Cesto bolo vláčne čokoládové, poliate čerstvo spraveným pyré z jahôd a ma   lín. Krémik pudingovo- maslový, vanilkový a aby toho nebolo málo nakrájala
som do celej torty aj čerstvé jahody. MŇAM ! A aby všetko so všetkým  dokonale ladilo, macarons boli plnené jahodovým krémom

 



Torta síce nebola dokonalá, lebo ružičky som robila prvý krát a po 12 tich hodinách na nohách, ale veľmi som sa z nej tešila a všetci ostatní tiež, to je dôležité. Napriek tomu, že to nieje robota na dve hodinky veľmi rada si ju pri nejakej príležitosti zopakujem, alebo ak sa niekomu zapáči. 

Prajem pekný deň. 
L

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára