pondelok 3. júna 2013

Cheesecake s karamelovou polevou



Skromne neskromne, zatiaľ jeden z najlepších aký som jedla :). Jemnučký cheesecake s priemerom 26 cm a váhou viac ako 1,3 kg.

Cesto z rozdrvených keksíkov s maslom ma prestalo baviť už dávno a odvtedy si robím svoje vlastné krehké maslové cesto z klasickej hladkej, alebo celozrnnej múky. Cheesecake je vďaka nemu ešte lepší ako inokedy, cesto nie je presladené a je krásne krehučké. Samotné jadro cheesecaku má mnoho variácií, mojou najobľúbenejšou, ktorá vždy žne najväčší úspech je kombinácia mascarpone, nátierkového syra (Philadelphia, Bánovecká nátierka atď.), trošku tvarohu a kyslej smotany. Jednoducho mňam :)

Tento konkrétny som sa rozhodla spestriť ešte sladučkou karamelovou polevou, ktorá sa skladá z cukru, masla a sladkej smotany.






Oslávenec bol spokojný, všetci sa zalizovali, úloha teda splnená :) Vrelo odporúčam skúsiť si ho spraviť, alebo ja vám ho kľudne upečiem:))

2 komentáre: