piatok 7. júna 2013

Macarons!


Macarons sú moja najväčšia vášeň v pečení a kvoli nim som vlastne začala piecť. Sledovala som toľko foodblogov kde som ich obdivovala a čítala lamentovanie o tom, aké ťažké je ich spraviť dokonalé.... Až ma to vyhecovalo a povedala som si, že ja ich "dám" :) Netvrdím, že to bolo hneď na prvý, alebo tretí pokus, no nakoniec sa podarilo .





Našla som zopár archívnych, aspoň trošku vydarených fotiek z mobilu, čoskoro ale budú
nové čerstvé fotky, pretože ma čakajú tri svadby takže je možné, že sa aj umakarónkujem. Zatiaľ teda aspoň malá ukážka....

Čo je pri nich dôležité? Skúšať... skúšať a skúšať, a ešte aj preštudovať všetky možné recepty a návody, ktorých je doslova milión. Alebo možnosťou je ešte nájsť nejakého dobráka, ktorý vás ľúbi natoľko, že vám dá celé svoje vydreté know how :). Myslím si, že práve preto ich robí len veľmi málo ľudí (na Slovensku).

 Podrobnejšie info o tejto cukrárenskej dokonalosti zverejním neskôr, aj s adekvátnymi fotkami.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára