sobota 27. júla 2013

Macarons torta 2

Tentokrát torta pre úžasnú osôbku Zuzku k jej narodeninám. Keďže Zuzka miluje moje makarónky, voľba bola jasná a keďže oslava bola pre takmer 30 ľudí musela som do toho ísť trošku vo väčšom. 

Rozhodla som sa pre jednoduchú bielu dvojposchodovú tortu doplnenú pestrofarebnými makarónkami. Torta bola z piškótového cesta (recept mojej babičky, neprezradiiim), mala asi 7 kg niekoľko variácií plniek a chutí, aby si v nej každý našiel niečo, čo má rád. 
Keďže tortu som robila v teréne ( ďakujem Heniiii :* ) mala som k dispozícii len mobil. Na fotkách je to poznať, ale polepším sa, už mám nového narodeninového kamaráta Kanona :)

Vrchný, menší korpus bol čokoládový s vanilkovo malinovým krémom, doplneným o pyré z čerstvých malín (mňam! :) ). Spodný bol vanilkový s poctivým chrumkavým orechovým a vanilkovým krémom. celá torta bola potiahnutá pravým marcipánom a navrchu ju zdobilo približne 40 makaróniek. Makarónky som robila vo dvoch várkach, dvoch veľkostiach, viacerých farbách a boli plnené ganache z bielej a horkej 70% čokolády. 
Torta mala úspech, Zuzka zasa radosť a mne neskutočne odľahlo, že marcipán vydržal nápor 35 stupňových teplôt a hrbolatých bratislavských ciest. 
:**



Pekný deň. 
L

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára