pondelok 29. júla 2013

For Nely with love

A máme tu ďalšiu zo série tortičiek pre úžasných ľudí :). Tentokrát som pri trúbe majstrovala pre skvelú osôbku Nelku na jej rozlúčku so slobodou. Tortička bola ako prekvapenie a darček zároveň, takže som sa mohla vyblázniť. Inšpiráciu vždy hľadám na internete, no tentokrát sa moja snaha nestretla s úspechom keďže pri téme rozlúčky so slobodou na mňa vybafli samé nevhodnosti a veci, ktoré na tortu naozaj nepatria a niesú ani na pohľad príliš lichotivé :) Musela som sa teda spoľahnúť na seba a svoju vlastnú fantáziu, čo nie vždy dobre dopadne :) , no tento krát sa mi to snáď aj celkom podarilo. 


 Rozlúčka nieje práve najkonzervatívnejšia udalosť, tak som sa rozhodla pre crazy tortu. Dvojposchodová torta ktorá mala snáď do 10 kg ( moje ruky zaplakali keď som ju niesla cez celé staré mesto ) bola potiahnutá pravným marcipánom. Ten som zafarbila na krásnu baby ružovú a vykrojila vyše 100 marcipánových srdiečok rôznych farieb, ktorými som tortu dozdobila. Vo vnútri bol jeden veľký vanilkový korpus, naplnený čokoládovým a karamelovým krémom s karamelovým domácim topingom. Vrchná malá tortička bola z čokoládového korpusu plnená vanilkovým krémom s čerstvými marhulami a mojim špeciálnym marhuľovo- broskyňovým pyré. 

Nebudem sa ani snažiť tváriť, že táto torta bola bezprobléová a všetko išlo ako po masle... Bolo 35 stupňov, nespolupracovali krémy, a už vôbec nespolupracoval marcipán. Ten sa už po chvíľke začal potiť, trhať a zošuchovať aj spolu s krémom. Veru, moje torty nemajú rady tropické horúčavy. Ja som mala hlavu niekoľko hodín v smútku, keď som stále nakúkala do chladničky, ako torta  klesá a potí sa a potí. Už som mala na mále a na akciu som chcela odísť bez torty, ktorej som venovala dva dni, lebo som sa bála, že nemá šancu prežiť cestu autom. Nakoniec však všetko dobre dopadlo a mne spadol obrovský kameň zo srdca najprv keď sa Nelka z nej tešila a potom keď sme tortu rozkrojili a všetky zúčastnené sa spokojne zalizovali :) 



Naša krásna bride to be :*


Neli bola to úžasná akcia ďakujem :*


Pekný deň všetkým
L

1 komentár: